13 maj

Nu är jag äntligen klar med första delen av nationella provet för Matte A. Känns skönt! Bara två kurser kvar.... Jag tänker inte uttala mig om hur det gick dock, för det går aldrig som det känns ändå. Jag är inte skrockfull av mig, jag ler mest åt folk som är rädda för nycklar på bordet och så vidare, men ja, när det gäller matte har även jag blivit skrockfull faktiskt. Jag är dessutom hungrig så in i bänken och väntar på att klockan ska bli strax innan elva så vi kan gå till Chili Thai och äta! Mmm, mat, mat mat. Vad skulle jag göra utan mat?! ;-)
Jag skänker även en tanke på Sandra just nu, tänk om jag hade fått vara i hennes kläder nu. Bal ikväll och student på Fredag, visst låter det mer än underbart? Låt dessa åren gå fort, snälla..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Love you honey!<3

2009-05-16 @ 22:56:51
URL: http://sandrasiljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0