Radio på morgonen

När jag åker till skolan på morgonarna brukar Rix MorronZoo spelas i radion. Det är i sig ganska flummigt om jag får säga det själv, men det finns en stjärna som brukar se till att åtminstone jag alltid får ett leende på läpparna när han är klar, ja, givetvis är det "omvärldsanalytikern" Jan Bylund! En norrlänning med mycket konstiga idéer som alltid förvandlas till något skrattretande. Så länge han fortfarande rings på mornarna är det värt att lyssna på RixFm faktiskt. 
Nåväl, jag sitter i skolan nu i alla fall, och efter lunch ska vi ekonomiklasser tillsammans med teknik och industri-folk åka till motorbanan till Affärsracet och titta på utställande företag. Jag tänkte även att jag skulle följa med pappa till Gnosjö och titta in deras mässa idag också, det ska faktiskt bli intressant!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0