småflickor, ja jag säger då de..

Jag satt, i brist på annat, och läste en tös blogg från Stockholm, och ja det var en rätt duktig fjortis. Jag tyckte ett av hennes inlägg va rätt roliga. Det var en "hiss och diss"-lista. Kan ni gissa vad som fanns med på diss-listan?? Jägare! Och vet ni varför? Jo för att det är groteskt att mörda "de få djuren som finns kvar i Sverige" bara för skojs skull och för att om man vill ha kött kan man likaväl gå till ica. Ärligt talat tycker jag att ni jävla stockholmare som tror att ni vet allting om djur och natur ska knipa käft istället. Folk som vet vad dom pratar om tycker bara ni gör bort er :-)


Kommentarer
Postat av: Louise

Noll-åttor :D

2009-05-15 @ 08:39:02
Postat av: eve

Hahaha, vet du vad?! Jag var inne o läste den listan också en gång - och jag tänkte på dig XD

2009-05-15 @ 11:51:46
URL: http://evelinanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0