Today's happening

Skola som vanligt först idag, sedan for jag en sväng till Anderstorp och gjorde fynd på Faces där jag köpte en liten ihop-plockad påse med maxfactor's smink för 50 kronor! Det var rena rånet för deras del! :-) Sedan övningskörde jag hem, men nu får det vara stopp med automatbilen, det här duger inte längre. När man väl ska köra manuellt sen blir det krångligt som attan igen, det är så oerhört mycket mer att tänka på, det kändes som hela huvudets innehåll (och nej, kläm nu inte ur er "vilket innehåll???") trasslades ihop till en jävla garnboll. :) När jag väl kommit hem sen så bar det av rakt ner till Fiddelin, där ytterligare en valp skulle få ett nytt hem. Det är lite svårt att släppa iväg dom små, och det är sjukt hur fort man vänjer sig och fäster sig vid dem. Nu är det i alla fall bara två av fem kvar och den sista och kanske mest svårsläppta hunden försvinner upp till Boden på Lördag. Jag vill ha en egen hund!

Knubbisen till höger är sötnosen som är sist ut till Boden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0